Zpráva snemovne o propagande HHS COVID je zničujúca. Bidenova administratíva minula takmer 1 miliardu dolárov na to, aby Američanom podsunula nepravdivé informácie o vakcínach, posilňovačoch a maskách COVID. Ak by túto kampaň viedla farmaceutická spoločnosť, bola by pokutovaná.
HHS na propagandistickú kampaň najala PR firmu Fors Marsh Group (FMG). Jej hlavným cieľom bolo zvýšiť spotrebu vakcín COVID. Stratégia: 1. Prehnať riziko úmrtnosti na COVID 2. 3. Bagatelizovať skutočnosť, že neexistujú žiadne dobré dôkazy o tom, že vakcína COVID zastavuje prenos.
ČÍTAJTE: Alberta zavádza novú ‘Listinu práv’, ktorá zahŕňa slobodu odmietnuť očkovanie
Propagandistická kampaň presahovala rámec prijímania vakcín a zahŕňala zveličovanie účinnosti masky a presadzovanie sociálneho odstupu a zatvárania škôl.
V konečnom dôsledku, keďže posolstvo nezodpovedalo skutočnosti, kampaň zrútila dôveru verejnosti vo verejné zdravotníctvo.
Verejnoprávna firma (FMG) čerpala väčšinu svojich chybných vedeckých poznatkov z usmernení CDC’“, ktoré ignorovali zistenia FDA’o obmedzeniach vakcíny’ako aj vedecké zistenia z iných krajín, ktoré boli v rozpore so skupinovým myslením CDC.
V správe sa podrobne uvádza, ako sa CDC’v priebehu rokov obracala v maskách. Obzvlášť rozčuľujúce je pripomenúť podivné, protivedecké a protiľudské zameranie CDC’na maskovanie batoliat látkovými maskami do roku 2022.
Prezidentov poradca Joe Biden’COVID Ashish K. Jha čakal až do decembra 2022 (hneď po odchode z vládnej služby), aby krajine povedal, že “[t]na svete neexistuje štúdia, ktorá by dokazovala, že masky fungujú tak dobre.” Čo mu trvalo tak dlho?
V roku 2021 bývalý riaditeľka CDC Rochelle Walenskyová prepísala na príkaz národného odborového zväzu učiteľov’ usmernenie CDC o sociálnom dištancovaní, čím zaručila, že školy zostanú na mnoho mesiacov uzavreté pre osobné vyučovanie.
V tomto období PR firma FMG zverejnila reklamy, v ktorých rodičom oznamovala, že školy sa zatvoria, ak sa deti nebudú maskovať, nebudú sa zdržiavať s kamarátmi a nedajú sa očkovať proti COVID.
V marci 2021, aj keď CDC povedalo Američanom, že očkovaní sa nemusia maskovať, PR firma spustila reklamu, že masky sú stále potrebné, dokonca aj pre očkovaných. “Nie je’čas poľaviť” nám povedali, pričom chýbali dôkazy, že čokoľvek z toho prinieslo nejaký úžitok.
Čítajte: Riaditeľ WHO Tedros vyzýva na ‘agresívnejšie’ kroky proti kritikom očkovania proti COVID
V roku 2021, aby podporila Bidenovu/Harrisovu administratívu’v snahe o zavedenie povinného očkovania, PR firma presadzovala falošnú myšlienku, že očkovanie zastavilo prenos COVID. Keď ľudia začali dostávať “prelomové” infekcie, dôvera verejnosti vo verejné zdravotníctvo sa zrútila.
Potom, keď úrad FDA schválil vakcínu pre 12- až 15-ročné deti, PR firma rodičom oznámila, že školy sa môžu otvoriť na jeseň 2021, len ak dajú svoje deti zaočkovať. V týchto reklamách sa nikdy nespomínali vedľajšie účinky, ako napríklad zápal srdcového svalu spôsobený vaxom.
HHS vymazala propagandistické reklamy z tohto obdobia zo svojich webových stránok. Je’ľahké pochopiť prečo. Sú trápne. V podstate hovoria deťom, že by sa mali správať k iným deťom ako k biologickému nebezpečenstvu, pokiaľ nie sú očkované.
Keď prišiel variant delta, PR firma zdvojnásobila šírenie strachu, maskovanie a sociálny odstup.
V septembri 2021 riaditeľ CDC Walensky zrušil rozhodnutie externých odborníkov agentúry’a odporučil podávanie očkovacej látky všetkým dospelým, nielen starším osobám. Tento krok riaditeľa’bol “veľmi nezvyčajný” a išiel nad rámec schválenia posilňovača FDA’len pre starších ľudí.
PR kampaň a CDC vytrvalo nadhodnocovali riziko úmrtnosti detí na infekciu COVID, aby vystrašili rodičov a prinútili ich očkovať svoje deti vakcínou COVID.
V auguste 2021 armáda zaviedla povinnosť očkovania proti COVID, čo viedlo k prepusteniu 8 300 vojakov. Od roku 2023 sa ministerstvo obrany snaží dosiahnuť, aby prepustení vojaci opäť narukovali. Aké škody spôsobil mandát na očkovanie americkej národnej bezpečnosti?
Bidenova/Harrisova administratíva nariadila OSHA, CMS a armádny vax mandát, hoci CDC vedelo, že delta variant sa vyhýba imunite voči vakcíne. PR kampaň sa úzkostlivo vyhýbala informovaniu Američanov o slabnúcej účinnosti vakcín vzhľadom na varianty.
Propagačná kampaň si najala celebrity a influencerov, aby “presvedčili” deti, aby dostali COVID vax.
Myslím si, že ak je celebrita platená za reklamu chybného výrobku, mala by byť čiastočne zodpovedná, ak výrobok poškodí niektorých ľudí.
Pri absencii dôkazov propagandistická kampaň vysielala reklamy, ktoré rodičom hovorili, že vakcína zabráni tomu, aby ich deti dostali Dlhý COVID.
S kolapsom dôvery verejnosti v CDC začali rodičia spochybňovať všetky rady CDC. Predvídateľne, propagandistická kampaň HHS viedla k poklesu využívania rutinných detských vakcín.
Čítajte: Pfizer, Moderna mRNA COVID shots linked to higher risk of acute heart disease
V správe sa uvádza niekoľko odporúčaní vrátane formálneho vymedzenia CDC’s hlavným poslaním zamerať sa na prevenciu chorôb, prinútiť propagandu HHS dodržiavať pravidlá označovania výrobkov FDA’a prepracovať proces hodnotenia bezpečnosti vakcín.
Pravdepodobne najdôležitejšie odporúčanie: HHS by už nikdy nemalo prijať politiku umlčovania nesúhlasiacich vedcov v snahe vytvoriť ilúziu konsenzu v prospech skupinového myslenia CDC.
Kópiu celej správy snemovne najdete tu. HHS musí brať jej zistenia vážne, ak existuje nejaká nádej, že verejné zdravotníctvo opäť získa dôveru verejnosti.
Prevzaté so súhlasom Brownstone Institute.