Preniknutie homosexuálnej agendy do každého kúta našej kultúry je badateľné aj v novej reklame na polievky Campbell's s témou Hviezdnych vojen (Star Wars).
V ich najnovšej reklame účinkujú dvaja muži, ktorí kŕmia batoľa novou polievkou Campbell's, pričom sa smejú na homosexuálne interpretovanom vtipe, spojenom s Hviezdnymi vojnami.
„Ja som tvoj otec,“ hovorí jeden z nich napodobňujúc Darth Vadera. „Nie, nie, nie. To ja som tvoj otec,“ trvá na svojom druhý. Muži pritom očividne žijú v nemravnom zväzku.
Krátka reklama sa končí absurdnou myšlienkou, že táto scéna nie je len svedectvom, ale aj dobrým príkladom „reálneho života.“ Celá situácia je zobrazená tak prirodzene, ako sa to len pri takejto neprirodzenej situácii dá.
Toto nie je prvýkrát, čo polievky Campbell's natočili reklamu s homosexuálnymi „rodinami“. Firma má v skutočnosti dlhú históriu podporovania homosexuálov a propagovania potratov.
Napriek tomu všetkému udelili prezidentke CEO, Denise Morrisonovej, riaditeľský post na tohtoročnom Svetovom stretnutí rodín vo Philadelphii. Jedná sa o veľkú katolícku udalosť, ktorú organizuje arcibiskup Charles Chaput. Chaput, ktorý má údajne komplikované, opakované spory s tradičnými katolíkmi, po spomenutí škandálu napadol tých, ktorí na reklamu poukázali.
Skupina OneMillionMoms.com sa vzoprela reklame, ktorá útočí na tradičnú morálku a „naliehala na firmu, aby stiahla túto nevhodnú reklamu a ostala neutrálna v kultúrnej vojne“ - vyhrážajúc sa bojkotom.
Tento pokus zosmiešnila samozvaná katolícka celebrita, Stephen Colbert, ktorý vo svojej novej nočnej talk show o reklame povedal, že je „dosť dobrá“ a „dobre urobená.“