Pápež František vo vatikánskom podcaste, ktorý sa zdá byť udelením legitimity ideológii transgenderu, uviedol, že dnešní mladí ľudia sa vyznačujú technologickým pokrokom, psychickými poruchami, sexuálnou premenlivosťou a kriminalitou.”
V úvode podcastu v súvislosti s nadchádzajúcimi Svetovými dňami mládeže v portugalskom Lisabone sa vatikánsky rozprávač pýtal: “Kto sú pápežovi mladí ľudia? Kto sú vo všeobecnosti dnešní mladí? V tomto mikrokozme Svetových dní mládeže, ktoré sa uskutočnia tento rok v auguste v Lisabone, je možno ťažké odhaliť príbeh. Je ťažké preniknúť do nuáns generácie, ktorú charakterizuje technologický pokrok, psychické poruchy, sexuálna premenlivosť a kriminalita - ale aj túžba robiť, objavovať, znovuobjavovať.”
Počas podcastu František povedal mladému Talianovi menom Giona - pokrstenému katolíkovi vo veku 20’rokov, ktorý povedal, že je “rozpoltený dichotómiou medzi vierou a transrodovou identitou” - že “Boh nás miluje takých, akí sme.”Pápežove”slová - ktoré zverejnil Vatican News v utorok 25. júla - boli v širšej tlači prijaté ako ďalšie gesto akceptácie voči obhajcom LGBT a dúhovej ideológie.
Po vypočutí Gionovho’príbehu sa zdalo, že pápež potvrdil mladíka v jeho údajnej transrodovej identite, keď povedal: “Giona, počúval som tvoj príbeh a o tvojej ceste a ty už vieš to, čo ti teraz’poviem. Pán vždy kráča s nami. Vždy. Pán nie je znechutený nikým z nás. Aj keď sme hriešnici, pomáha nám. Pán nie je znechutený našou skutočnosťou, miluje nás takých, akí sme. A to je tá šialená Božia láska… Boh nás miluje takých, akí sme, Boh nás vždy hladí. Boh je pre nás otcom, matkou, bratom, každým. A pochopiť to je ťažké, ale On nás miluje takých, akí sme. Nevzdávajte sa… Choďte vpred.”
Giona povedala pápežovi: “Mala som to šťastie, že som bola pokrstená. A sviatosť krstu vnímam ako pôdu, ktorú vám niekto pripraví… Pestovanie viery, ktorá mi je skutočne vlastná, mi pomohlo prijať samu seba v mojom postihnutom atypickom tele a nikdy sa necítiť naozaj sama napriek ťažkostiam, pretože viem, že Ten, ktorý ma poznal skôr, než som bola, by mi nikdy nedal kríž príliš ťažký na moje plecia.”
“Keď som si uvedomila, že som transrodová osoba, tak najradšej by som tomu neverila. A čo to nádherné a dokonalé telo, ktoré je [Jeho] dielom? Cítil som sa trhnutý dichotómiou medzi vierou a transrodovou identitou, dvoma ramenami toho istého tela, môjho vlastného."”
Prví ľudia, ktorým sa Giona zveril, ho varovali, že ide po “temnej ceste” a opúšťa Krista. Po tom, čo bol potvrdený vo svojej prijatej transrodovej identite, sa však rozhodol odhodiť svoj počiatočný pocit viny a prezentovať sa ako “transrodový” a zároveň ako katolík.
Nie je to zďaleka prvý prípad, keď pápež František a Vatikán pod zámienkou potvrdenia a prijatia podporujú LGBT životný štýl a ideológiu. Vo februári tohto roku bol František pristihnutý pri používaní “preferovaných zámen” potvrdzujúcich transrodové identity tým, že skupinu dospelých mužov nazval “dievčatami” – a to všetko preto, že sa rozhodli identifikovať ako ženy. Podporuje tiež “mníšku trans” v šokujúcom prejave podpory transrodovej agendy.
V jasnej snahe vnútiť celej Cirkvi akceptáciu LGBT ideológie sa v pracovnom dokumente pre nadchádzajúcu októbrovú synodu biskupov o synodalite výrazne figurujeotázky, ako prijať a začleniť do života Cirkvi – vrátane pripustenia k sviatostiam – tých, ktorí sa identifikujú ako LGBTQ+ a ktorí sa aktívne venujú sexuálnym aktivitám a životným štýlom, ktoré Cirkev vždy odsudzovala ako nemorálne, urážajúce Boha, odporujúce jeho prikázaniam, odporujúce láske a škodlivé pre rodinu a manželstvo.
Potvrdenie transrodovej “transformácie” je obzvlášť trestné, pretože – ako uviedli americkí biskupi v doktrinálnej nóte k tejto záležitosti –zahŕňa mrzačenie zdravých pohlavných orgánov tela a chemickú sterilizáciu pomocou “blokátorov puberty,” čo je prax, ktorá bola predtým vyhradená na trestanie sériových sexuálnych predátorov. Takzvaná “liečba transgenderu” je taká zničujúca pre zdravie tela a psychickú pohodu mysle, že mnohí mladí ľudia sa v priebehu desiatich rokov rozhodnú pre “de-transformáciu” alebo sa tragicky pokúsia o samovraždu.
V máji tohto roku v mnohých katolíckych kostoloch v krajinách Európy sa konali početné podujatia na podporu životného štýlu LGBT a na odpor voči “homofóbii a transfóbii,” pričom účastníci sa stretli s pápežom Františkom. V Spojených štátoch sa vo viacerých diecézach konali rúhavé “pride-mass” ponúkaných v mesiaci jún –vážnou svätokrádežou, pri ktorej sa omša znesväcuje tým, že sa využíva na škandalóznu propagáciu sexuálnej nemravnosti.
Vzdor tejto katolíckej propagácii LGBT argumentov zostáva katolícke učenie o transrodových otázkach nemenné, ako to uvádza Katechizmus Katolíckej cirkvi uvádza: “Každý človek, muž i žena, má uznať a prijať svoju sexuálnu identitu.”(KKC #2333)
Kongregácia pre náuku viery’z roku 1975 dokument, Persona Humana, to zopakoval aj slovami: “Nemožno skutočne podporovať dôstojnosť človeka’ak sa nerešpektuje základný poriadok jeho prirodzenosti.”
V prvom liste Korinťanom sv. Pavol uvádza, že homosexuálne konanie je hriešne, a vysvetľuje, že “ani smilníci, ani modloslužobníci, ani cudzoložníci” nezdedia “Božie kráľovstvo”, ale podľa jeho listu Rimanom, tí, ktorí praktizujú homosexualitu, dostanú “vo vlastnej osobe náležitý trest za svoj omyl.”A prvá kapitola knihy Genezis potvrdzuje, že naše telá stvoril ako muža a ženu sám Boh: “Muža a ženu ich stvoril.”