Pápeža Františka chvália za jeho pro-LGBT “inkluzívnosť” transrodoví aktivisti v Indonézii, kde arcidiecéza hlavného mesta krajiny podľa denníka The New York Times v posledných rokoch “prijímala” do farností osoby bez pohlavnej inklúzie.
The Times uviedli, že František, ktorý je na návšteve tejto konzervatívnej, prevažne moslimskej krajiny počas turné po juhovýchodnej Ázii, “sa stal osobným hrdinom” pre mužov v Indonézii, ktorí sa hlásia k “transrodovej orientácii”, pretože “jeho posolstvá tolerancie a otvorenosti voči” tzv.G.B.T.Q. komunite.”
“Keď sme dostali Františka za pápeža, uvedomil som si, že Boh naozaj počúva,” povedal človek identifikovaný ako “Mami Yuli,” ktorého Times označil za “vodcu trans komunity” v Jakarte, hlavnom meste Indonézie.
Yuli, zrejme muž, ktorý sa identifikuje ako žena, podľa článku “loboval v Cirkvi” v prospech pro-LGBT záležitostí.
“Toto nie je pápež, ale sám Boh, ktorý nás navštívil,” povedal.
Juli dodal, že “v Indonézii, kde je verejnosť v drvivej väčšine proti sodomii a transgenderizmu, nikdy nie je niekto tak vysokopostavený, kto vysiela posolstvo inklúzie”, pokiaľ ide o homosexuálne a rodovo zmätené osoby.
Pápež František sa opakovane protirečil katolíckej náuke o homosexualite, odkazoval na mužov s pohlavnou zmenou ako na ženy a počas svojho pontifikátu podporoval LGBT aktivistov a pro-LGBT akcie po celom svete.
Čítajte: Pápež František na audiencii vo Vatikáne opäť privítal skupinu ‘transgender’ mužov, homosexuálov
V Indonézii arcidiecéza Jakarta podľa TheNew York Times zaujala po Františkovi čoraz liberálnejší prístup k transgenderizmu.
“Pápež František nás niekoľkokrát vyzval, aby sme ich neodsudzovali,” povedal novinám páter Agustinus Kelik Pribadi z katolíckeho kostola svätého Štefana v južnej Jakarte, pričom poukázal na povestné “Kto som ja, aby som ich súdil?"” vyjadrenia pápeža Františka o homosexuálnych kňazoch z roku 2013. “Musíme počúvať,” povedal Pribadi."
Zásluhu na tom, že arcidiecéza Jakarta’má vzťah k tzv. komunite “trans žien,” z ktorých sa niektoré venujú prostitúcii, má kardinál Ignatius Suharyo Hardjoatmodjo, arcibiskup Jakarty, uviedli kňazi pre Times.
Suharyo, ktorého pápež František v roku 2019 vymenoval za kardinála, podľa správy nariadil kňazom, aby “prijímali” osoby, ktoré sa identifikujú ako “transrodové” do katolíckych farností, aby “rešpektovali ľudskú dôstojnosť”.
“V Jakarte boli v posledných rokoch pokrstené desiatky“mužov s pohlavnou zmenou, ktorí neboli vychovaní ako katolíci,“uvádza sa v článku.
Ale hoci títo muži mohli prijať krst, v mnohých prípadoch sa zrejme naďalej identifikujú ako “transrodoví” a nezdá sa, že by sa vzdali transgenderizmu, ktorý katolícka doktrína odsudzuje.
“Keď idem do kostola, nikto ma neodsudzuje,” uviedol jeden z rodovo zmätených jedincov, ktorý sa identifikoval ako “pani”. Gondhoadjmodjo” povedala pre denník Times, ktorý dodal, že Gondhoadjmodjo bola pokrstená v roku 2022 a “vďaka cirkvi začala pracovať ako dobrovoľníčka.”
Viac ako 50 osôb označovaných ako “trans ženy” sa raz mesačne zúčastňuje na “modlitebnom stretnutí” v katedrále v Jakarte, povedal páter Adrianus Suyadi, jezuitský kňaz v katedrále.
V správe sa uvádza aj “trans žena” identifikovaná ako “Mika Horulean”, ktorá každý piatok navštevuje “katolícke trans poradenské stretnutia, na ktorých účastníci diskutujú o svojich skúsenostiach, na Zoom.”
Otec Suyadi povedal pre The New York Times, že navrhol miestnej biskupskej’konferencii, aby sa Yuli, transrodová aktivistka, stretla s pápežom Františkom, hoci tento návrh nebol prijatý.
Článok sa nezmieňuje o tom, že by osoby s pohlavným zmätkom boli vyzvané k obráteniu od svojho transrodového životného štýlu.
Katolícke učenie odmieta transrodovú ideológiu, potvrdzuje realitu dvoch pohlaví a odsudzuje telesné mrzačenie, ako sú “zákroky na zmenu pohlavia”, ako “proti morálnemu zákonu.”
Cirkev tiež učí v súlade so Svätým písmom a stálou Tradíciou Cirkvi, že homosexuálna aktivita je smrteľne hriešna a je “hriechom, ktorý volá do neba” a že homosexuálne sklony sú “objektívne neusporiadané.”
Odpustenie smrteľného hriechu je nevyhnutné pre spásu, ako učí Katechizmus Katolíckej cirkvi.
Smrteľný hriech “má za následok stratu lásky a odňatie posväcujúcej milosti, čiže stavu milosti,” uvádza Katechizmus stanovuje. “Ak nie je vykúpená pokáním a Božím’odpustením, spôsobuje vylúčenie z Kristovho’kráľovstva a večnú smrť v pekle,” pokračuje.